När de flesta stora traditionella medier går på knäna och skär ner på sin sportbevakning blir det allt viktigare för elitföreningar att utveckla sin egen kommunikation. I Trelleborgs FF är Lotta Fjällström marknads- och kommunikationschef. Här förklarar hon klubbens upplägg. Finns det en strategi när det kommer till fördelningen av synlighet kring representationslag och andra … Fortsätt läsa Så jobbar TFF med sin kommunikation – ”Självklart att herrarna och damerna ska få lika stort utrymme”
Kopiera och klistra in denna URL på din WordPress-webbplats för att bädda in
Kopiera och klistra in denna kod på din webbplats för att bädda in
Så jobbar TFF med sin kommunikation – ”Självklart att herrarna och damerna ska få lika stort utrymme”
När de flesta stora traditionella medier går på knäna och skär ner på sin sportbevakning blir det allt viktigare för elitföreningar att utveckla sin egen kommunikation. I Trelleborgs FF är Lotta Fjällström marknads- och kommunikationschef. Här förklarar hon klubbens upplägg. Finns det en strategi när det kommer till fördelningen av synlighet kring representationslag och andra … Fortsätt läsa Så jobbar TFF med sin kommunikation – ”Självklart att herrarna och damerna ska få lika stort utrymme”